Delo Moottoriöljyt

Texaco Delo moottoriöljyt suojaavat luotettavasti ajoneuvokaluston moottoreita ja päästöjärjestelmiä.

Delo moottoriöljyt

Texaco Delo moottoriöljyn avulla suojaat kalustosi moottoria ja päästöjärjestelmiä kulumiselta. Synteettisen teknologiansa ansiosta ne tarjoavat ensiluokkaista suorituskykyä ja auttavat pidentämään öljyn vaihtoväliä.

Tilaa tuotteet kätevästi verkkokaupastamme

Asiakkaanamme voit tilata Texaco voiteluaineita ja -öljyjä verkkokauppamme kautta. Jos sinulla ei ole vielä tiliä, ota yhteyttä meihin niin luomme sinulle tunnukset.

OTA YHTEYTTÄ  TILAA TUOTTEITA

Delo 600 ADF SAE 10W-30 – UUTUUS

Käyttökohteet

Synteettistä OMNIMAX™-teknologiaa sisältävä, erittäin matalan tuhkapitoisuuden omaava Delo 600 ADF SAE 10W-30 on ensiluokkaista suorituskykyä tarjoava pitkän vaihtovälin moottoriöljy, joka suojaa luotettavasti ajoneuvokaluston moottoreita ja päästöjärjestelmiä.

Delo 600 ADF SAE 10W-30 auttaa pidentämään dieselhiukkassuodatinten (DPF) käyttöikää ja parantaa  polttoainetaloudellisuutta ehkäisemällä dieselhiukkassuodatinten tuhkamäärän kasvua ja siitä aiheutuvaa dieselhiukkassuodatinten regenerointitarvetta.

Delo 600 ADF SAE 10W-30 täyttää uusimpien Euro VI –standardin ja maastoajoa koskevan EU Stage V –standardin vaatimukset.

  • Edut

    • Koostumus vähentää dieselhiukkassuodattimen tukkeutumista ja huoltotarvetta.
    • Moottoria luotettavasti suojaava formulointi.
    • Edistää polttoainetaloudellisuutta.
    • Ehkäisee öljynsuodattimen tukkeutumista, lietteenmuodostusta ja kulumista.
    • Tukee pitkiä öljynvaihtovälejä.
    • Edistää tehokkaasti moottorin ja dieselhiukkassuodattimen suojausta.
  • Luokitukset

    Hyväksynnät
    • Cummins CES 20086
    • Deutz DQC IV-18 LA
    • Detroit Diesel DFS 93K222
    • Mack EOS-4.5
    • Renault RLD-3
    • Volvo VDS-4.5
    Suorituskyky
    • ACEA E6, E9
    • API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4
    • Caterpillar ECF-3
    • Mack EO-O Premium Plus, EO-N, EO-M Plus, EO-M
    • Renault RLD-2, RLD
    • Volvo VDS-4, VDS-3

Delo 400 XSP-FA SAE 5W-30

Käyttökohteet
  • Delo 400 XSP-FA SAE 5W-30 on polttoainetaloudellinen moottoriöljy, jota suositellaan käytettäväksi vapaastihengittävissä ja turboahdetuissa nelitahtidieselmoottoreissa, jotka edellyttävät API FA-4 -luokituksen mukaista SAE 5W-30 -viskositeettiluokan moottoriöljyä.
  • Delo 400 XSP-FA SAE 5W-30 on formuloitu erityisesti liikennekäyttöä varten, mukaan lukien vuoden 2017 kasvihuonekaasuvaatimukset (GHG 17) täyttävät dieselmoottorit alemmalla CO2-päästötasolla sekä vuoden 2010 vaatimukset täyttävät matalapäästöiset dieselmoottorit SCR-katalysaattorilla, DPF- ja EGR-järjestelmillä tai ilman, SAE 5W-30 -voiteluainesuosituksella.
  • Delo 400 XSP-FA SAE 5W-30 ei ole yhteensopiva aiempien API-öljyhuoltoluokkien kanssa.
  • Edut

    • Delo 400 XSP-FA SAE 5W-30 -öljyn viskositeetti ja lisäaineistus parantavat polttoainetaloudellisuutta jopa 1,3 % SAE 15W-40 -dieselmoottoriöljyihin verrattuna
    • Hapettumisenestokyky, terminen stabiliteetti ja puhdistusvaikutus estävät tehokkaasti jäämien muodostumista mäntiin ja suojaavat turboahdinta
    • Kulumiskestävyys sekä jäämien ja noen dispersiokyky suojaavat sylintereitä, mäntiä, männänrenkaita ja venttiilikoneistoja kulumiselta ja korroosiolta
    • Pidentää ajoneuvon käyttöikää ja käytettävyyttä mahdollisimman alhaisin käyttökatkoin ja huoltokuluin
    • Optimoi päästöjärjestelmien käyttöiän vähentämällä käyttökatkoja ja puhdistustarvetta, mikä alentaa huoltokuluja
    • Hyvä juoksevuus ja pumpattavuus alhaisissa lämpötiloissa edistää öljynkiertoa ja vähentää kulumista kylmäkäynnistyksissä
  • Luokitukset

    Hyväksynnät
    • Volvo VDS-5
    • Cummins CES 20087
    • Detroit Diesel 93K223
    • Mercedes-Benz MB 228.61
    Suorituskyky
    • API FA-4 / SN
    • Ford WSS-M2C214-B1

Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30

Käyttökohteet
  • Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 on formuloitu nelitahtisille, vapaastihengittäville ja turboahdetuille dieselmoottoreille, ja sitä suositellaan Euro I-V -moottoreille ja uusimmat Euro VI -päästövaatimukset täyttäville moottoreille OEM-valmistajan ilmoituksen mukaisesti. Soveltuu käytettäväksi useiden jälkikäsittelyjärjestelmien kanssa.
  • Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 -öljyä suositellaan vanhoille moottoreille sekä nykyaikaisille matalapäästöisille moottoreille, joissa käytetään uusinta päästörajoitusteknologiaa. Lisäaneistettu korkean suorituskyvyn ehdoilla useille eri polttoaineille, kuten matalarikkiset ja erittäin matalarikkiset dieselpolttoaineet sekä monet biopolttoaineet.
  • Edut

    • Suunniteltu edistämään polttoainetaloudellisuutta ja tarjoaa moottorille korkealaatuisen kulumissuojauksen pidennetyillä öljynvaihtoväleillä optimoiden moottorin käyttöiän.
    • Matalan viskositeetin synteettiset perusöljyt edistävät kylmäkäynnistyvyyttä ja kulumissuojausta pakkasessa.
    • Formuloitu nokidispersion ja kulumiskestävyyden ehdoilla. Edistää männänrenkaiden, venttiilien ja männänlakien puhtautta lisäten käyttöaikaa.
    • Auttaa vähentämään dieselhiukkassuodattimen (DPF) päästöjärjestelmän puhdistustarvetta ja pidentää käyttöikää.
    • Kehittyneet synteettiset perusöljyt ja lisäaineet pidentävät öljynvaihtovälejä tehokkaan kulumis- ja hapettumissuojauksen sekä vähentyneen lietteen muodostumisen ja öljyn paksuuntumisen myötä.
  • Luokitukset

    Hyväksynnät
    • Cummins CES 20086
    • Detroit Diesel DFS 93K222
    • Deutz DQC IV-18 LA
    • Deutz DQC TTCD°
    • Mack EOS-4.5
    • MAN M3677
    • Mercedes Benz MB-Approval 228.51
    • Mercedes Benz MB-Approval 228.51
    • MTU öljyluokka 3.1
    • Renault Trucks RLD-3
    • Scania LDF-4
    • Volvo VDS-4.5
    Suorituskyky
    • ACEA E6, E7, E9
    • API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SN, SM, SL, SJ
    • JASO DH-2
    • Caterpillar ECF-3
    • DAF Extended drain (Euro IV – VI)*
    • Ford WSS-M2C213-A1
    • Mack EO-O Premium Plus, EO-N, EO-M Plus, EO-M
    • MAN M3477
    • Mercedes Benz MB 228.31
    • Renault Trucks RLD-2, RLD, RXD, RGD
    • Scania Low Ash
    • Volvo VDS-4, VDS-3
    Suositukset
    •  Iveco 18-1804 TLS E6***
    • Liebherr LH-00-ENG LA
    • Renault Trucks RD-2, RD
    • Volvo VDS-2, VDS

Delo 400 XLE SAE 10W-30

Käyttökohteet

Delo 400 XLE SAE 10W-30 on ensiluokkaista suorituskykyä tarjoava raskaan kaluston osasynteettinen moottoriöljy, joka on kehitetty ylittämään teollisuuden alan ja moottorinvalmistajien suorituskykyvaatimukset
dieselmoottoreille liikenne- ja maastokäytössä.

Delo 400 XLE SAE 10W-30 on suunniteltu uudemmille moottoreille, joissa on SCR-katalysaattori, dieselhiukkassuodatin (DPF) ja pakokaasujen takaisinkierrätys (EGR).

  • Edut

    • Tuottaa korkean hapettumisenestokyvyn männille ja turboahtimelle ja parantaa moottorin suojausta sekä käyttöikää.
    • Edistykselliset puhdistus- ja dispersiolisäaineet tarjoavat tehokkaan kulumis- ja korroosiosuojauksen komponenteille ja lisäävät käyttöaikaa.
    • Ensiluokkainen matalaviskositeettinen SAE 10W-30 lisäaineistuksen kanssa laskee polttoaineenkulutusta jopa 1 % SAE 15W-40 -öljyihin verrattuna.
    • Taaksepäin yhteensopiva API-öljyluokkien kanssa. Soveltuu vapaastihengittäville, turboahdetuille ja elektronisesti ohjatuille / matalapäästöisille moottoreille
    • Formuloitu tarjoamaan optimaalisen käyttöiän dieselhiukkassuodattimelle (DPF) ja vähentää käyttökatkoja sekä puhdistus- ja huoltokuluja.
    • Suojaa moottoria tehokkaasti kylmäkäynnistyksissä korkeamman juoksevuuden ja pumpattavuuden ansiosta SAE 15W-40 -öljyihin verrattuna.
  • Luokitukset

    Hyväksynnät:
    • Volvo VDS-4.5
    • Cummins CES 20086,
    • Detroit Diesel DFS 93K222,
    • Deutz DQC III-10 LA,
    • Mack EOS-4.5,
    • MB 228.51, MB 228.31,
    • MTU Öljyluokka 2.1,
    • Renault Trucks RLD-4,
    • ZF TE-ML 03K[1]
    Suorituskyky:
    • ACEA E6, E9,
    • API CK-4, CJ-4, CI-4, CI-4 Plus, SN,
    • JASO DH-2,
    • Caterpillar ECF-3,
    • MAN M3575,
    • Renault Trucks RLD-3, RLD-2,
    • Volvo VDS-4, VDS-3

Delo 400 RDS SAE 10W-40

Käyttökohteet

Delo 400 RDS SAE 10W-40 sisältää edistyksellistä ISOSYN®-teknologiaa, korkealuokkaisia perusöljyjä ja lisäaineistusta, joka on formuloitu suojaamaan dieselmoottoria – ja low-SAPS-teknologiaa, joka tarjoaa luotettavaa suorituskykyä pitkillä öljynvaihtoväleillä
kestävyydestä tinkimättä. Delo 400 RDS SAE 10W-40 on suunniteltu nykyaikaisille,
matalapäästöisille diesel- ja kaasumoottoreille, ja sitä suositellaan käytettäväksi dieselhiukkassuodattimilla varustetuissa moottoreissa.

  • Edut

    • Matalan viskositeetin synteettiset perusöljyt edistävät kylmäkäynnistyvyyttä pakkasessa.
    • Edistää männänrenkaiden, venttiilien ja männänlakien puhtautta sekä nokidispersiota, vähentää kulumista ja tarjoaa mahdollisimman pitkän käyttöiän moottorille.
    • Takaa matalamman pakokaasujen päästötason, pidentää dieselhiukkassuodattimen (DPF) käyttöikää ja pienentää huoltojen aiheuttamia käyttökatkoja.
    • Optimoitu lisäaineistus ja synteettiset perusöljyt rajoittavat hapettumista, lietteen muodostumista ja öljyn paksuuntumista sekä pidentävät öljynvaihtovälejä.
  • Luokitukset

    Hyväksynnät
    • Cummins CES 20081
    • Detroit Diesel DDC93K218
    • Deutz DQC IV-10 LA
    • Mack EO-O Premium Plus
    • MAN M3271-1, M3477, M3575, M3677
    • Mercedes Benz MB-hyväksyntä 228.51,
      MB-hyväksyntä 228.31
    • MTU Öljyluokka 3.1
    • Renault Trucks RLD-3
    • Scania Low Ash *
    • Volvo VDS-4
    Suorituskyky
    • ACEA E9, E6, E7, E4
    • API CJ-4, CI-4 Plus, CI-4
    • Caterpillar ECF-3
    • Mack EO-N
    • MTU Öljyluokka 2.1
    • Renault Trucks RLD-2
    • Scania LDF-4 (Odottaa hyväksyntää)
    • Volvo VDS-3

Delo 400 XLE HD SAE 10W-40

Käyttökohteet
  • Delo 400 XLE HD SAE 10W-40 -öljyä suositellaan nelitahtisille, vapaasti hengittäville ja turboahdetuille dieselmoottoreille.
  • Delo 400 XLE HD SAE 10W-40 -öljyä suositellaan Euro IV- ja Euro V -moottoreille sekä uusimmat Euro VI -päästövaatimukset täyttäville moottoreille OEM-valmistajan ilmoituksen mukaisesti. Soveltuu myös moottoreille, joissa on kansainväliset vaatimukset täyttävät jälkikäsittelyjärjestelmät, kuten pakokaasujen takaisinkierrätys (EGR), dieselhiukkassuodatin (DPF) ja SCR-katalysaattori.
  • Delo 400 XLE HD SAE 10W-40 -öljy täyttää koostumuksensa ansiosta sekä low-SAPS (ACEA E6 ja E9)- että high-SAPS (ACEA E7 ja E4) -suorituskykyvaatimukset.
  • Edut

    • Optimoitu lisäaineistus ja synteettiset perusöljyt vähentävät hapettumista, lietteen muodostumista ja öljyn paksuuntumista sekä pidentävät öljynvaihtovälejä.
    • Synteettiset perusöljyt edistävät kylmäkäynnistyvyyttä.
    • Tarjoaa luotettavaa, säilyttää suorituskyvyn ja pitää öljykalvon eheänä korkeilla kuormituksilla ja lämpötiloilla.
  • Luokitukset

    Hyväksynnät
    • Cummins CES 20081
    • Deutz DQC-IV-10 LA
    • Mack EO-O Premium Plus
    • MAN M 3477, M 3575, M 3271-
    • Mercedes Benz MB-hyväksyntä 228.51, MB-hyväksyntä 228.31
    • MTU Öljyluokka 3.1
    • Renault Trucks RLD-3
    • Scania Matalatuhkainen *
    • Volvo VDS-4
    Suorituskyky
    • ACEA E4, E6, E7, E9
    • API CJ-4
    • Caterpillar ECF-3
    • Detroit Diesel 93K218
    • JASO DH-2
    • MTU Öljyluokka 2.1
    • Renault Trucks RLD-2
    • Voith Retarder B
    • Volvo VDS-3

Delo 400 SLK SAE 15W-40

Käyttökohteet

Delo 400 SLK SAE 15W-40 on todistettua suorituskykyä tarjoava raskaan kaluston dieselmoottoriöljy, joka on kehitetty täyttämään teollisuuden ja moottorinvalmistajien suorituskykyvaatimukset dieselmoottoreille liikenne- ja maastokäytössä.
Delo 400 SLK SAE 15W-40 perustuu ISOSYN-teknologiaan ja sisältää edistyksellisiä Low SAPS -lisäaineita, jotka auttavat suojaamaan moottoria. Tuote soveltuu Euro I–VI-päästövaatimukset* täyttäville dieselmoottoreille sekä vuoden 2017 kasvihuonekaasupäästöjen GHG 17 -vaatimukset täyttäville, liikennekäyttöön tarkoitetuille dieselkuorma-autoille, joiden polttoaineena on erittäin matalarikkinen ULSD-dieselpolttoaine.
Delo 400 SLK SAE 15W-40 on formuloitu uudemmille moottoreille, joissa on SCR-katalysaattori, dieselhiukkassuodatin (DPF) ja pakokaasujen takaisinkierrätys (EGR).

  • Edut

    • Koostumus sisältää todistettua suorituskykyä tarjoavia puhdistus- ja dispersiolisäaineita, jotka auttavat ehkäisemään männän jäämiä ja suojaamaa turboahdinta.
    • Tarjoaa nokidispersiokykyä sekä kulumis- ja korroosiosuojaa sylintereille, männille, männänrenkaille ja venttiilikoneistolle.
    • Taaksepäin yhteensopiva API-öljyluokkien kanssa ja soveltuu useille vapaastihengittäville, turboahdetuille ja elektronisesti ohjatuille / matalapäästöisille moottoreille.
    • Formulointi edistää dieselhiukkassuodattimen käyttöikää ja auttaa vähentämään huoltokuluja minimoimalla käyttökatkot ja puhdistustarpeen.
  • Luokitukset

    Hyväksynnät:
    • Cummins CES 20086
    • Detroit Diesel DFS 93K222
    • Deutz DQC III-18 LA
    • Mack EOS-4.5
    • Mercedes-Benz MB 228.31
    • Volvo VDS-4.5

    Suorituskyky:

    • ACEA E9
    • API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4
    • Caterpillar ECF-3
    • Cummins CES 20086
    • DAF Pidennetty öljynvaihtoväli (Euro IV–VI)*
    • Mack EO-O Premium Plus, EO-N, EO-M Plus, EO-M
    • MAN M3775
    • MTU Öljyluokka 2.1
    • Renault Trucks RLD-2
    • Volvo VDS-4, VDS-3

Delo Gold Ultra E SAE 15W-40 ja SAE 10W-40

Käyttökohteet

Delo Gold Ultra E SAE 15W-40 on todistettua suorituskykyä tarjoava raskaan kaluston dieselmoottoriöljy, joka on kehitetty tarjoamaan luotettavaa suorituskykyä koko vaihtovälin ajan Euro I-, II-, III-, IV- ja V-dieselmoottoreissa.

Delo Gold Ultra E SAE 15W-40 soveltuu käytettäväksi useimmissa pakokaasujen takaisinkierrätyksellä (EGR) varustetuissa moottoreissa, useimmissa SCR-katalysaattoreilla varustetuissa moottoreissa sekä moottoreissa, joissa ei ole pakokaasujen dieselhiukkassuodatinta (DPF).

  • Edut

    • Suunniteltu vähentämään lietteenmuodostusta matalassa lämpötilassa ja pienhiukkasten kertymistä männänlaelle korkeassa lämpötilassa.
    • Puhdistusominaisuudet ja happojen neutralointiominaisuudet vähentävät huoltojen aiheuttamia käyttökatkoja ehkäisemällä moottorin ja laakereiden korroosiota.
    • Suojaa kulumiselta ja sylinterien kiillottumiselta, pidentää moottorin käyttöikää ja optimoi käyttöjaksot.
    • Suojaa noen aiheuttamalta kulumiselta ja jäämien muodostumiselta; ehkäisee viskositeetin voimakasta kasvua ja suodatinten tukkeutumista.
  • Luokitukset

    Hyväksynnät:
    • Cummins CES 20078,
    • Detroit Diesel DDC93K215,
    • Deutz DQC III-10,
    • Mack EO-N,
    • MANM3275-1,
    • MB 228.3, MB 229.1,
    • MTU Luokka2,
    • Renault Trucks RLD-2,
    • Volvo VDS-3
    Suorituskyky:
    • ACEA E7, A3/B4,
    • API CI-4, CH-4,
    • Allison C4,
    • Caterpillar ECF-2,
    • Cummins CES 20076, CES 20077,
    • JASO DH-1,
    • Global DHD-1