API CK-4 – moottoriöljyt
Texaco Delo API CK-4 moottoriöljyn avulla suojaat kalustosi moottoria ja päästöjärjestelmiä kulumiselta. Synteettisen teknologiansa ansiosta ne tarjoavat ensiluokkaista suorituskykyä ja auttavat pidentämään öljyn vaihtoväliä.
Tilaa tuotteet kätevästi verkkokaupastamme
Asiakkaanamme voit tilata Texaco voiteluaineita ja -öljyjä verkkokauppamme kautta. Jos sinulla ei ole vielä tiliä, ota yhteyttä meihin niin luomme sinulle tunnukset.
Delo 600 ADF SAE 10W-30 – (API CK-4)
Käyttökohteet
Synteettistä OMNIMAX™-teknologiaa sisältävä, erittäin matalan tuhkapitoisuuden omaava Delo 600 ADF SAE 10W-30 on ensiluokkaista suorituskykyä tarjoava pitkän vaihtovälin moottoriöljy, joka suojaa luotettavasti ajoneuvokaluston moottoreita ja päästöjärjestelmiä.
Delo 600 ADF SAE 10W-30 auttaa pidentämään dieselhiukkassuodatinten (DPF) käyttöikää ja parantaa polttoainetaloudellisuutta ehkäisemällä dieselhiukkassuodatinten tuhkamäärän kasvua ja siitä aiheutuvaa dieselhiukkassuodatinten regenerointitarvetta.
Delo 600 ADF SAE 10W-30 täyttää uusimpien Euro VI –standardin ja maastoajoa koskevan EU Stage V –standardin sekä API CK-4 vaatimukset.
-
Edut
- Koostumus vähentää dieselhiukkassuodattimen tukkeutumista ja huoltotarvetta.
- Moottoria luotettavasti suojaava formulointi.
- Edistää polttoainetaloudellisuutta.
- Ehkäisee öljynsuodattimen tukkeutumista, lietteenmuodostusta ja kulumista.
- Tukee pitkiä öljynvaihtovälejä.
- Edistää tehokkaasti moottorin ja dieselhiukkassuodattimen suojausta.
-
Luokitukset
Hyväksynnät
- Cummins CES 20086
- Deutz DQC IV-18 LA
- Detroit Diesel DFS 93K222
- Mack EOS-4.5
- Renault RLD-3
- Volvo VDS-4.5
Suorituskyky
- ACEA E6, E9
- API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4
- Caterpillar ECF-3
- Mack EO-O Premium Plus, EO-N, EO-M Plus, EO-M
- Renault RLD-2, RLD
- Volvo VDS-4, VDS-3

Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 – (API CK-4)
Käyttökohteet
- Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 on formuloitu nelitahtisille, vapaasti hengittäville ja turboahdetuille dieselmoottoreille, ja sitä suositellaan Euro I-V -moottoreille ja uusimmat Euro VI -päästövaatimukset täyttäville moottoreille OEM-valmistajan ilmoituksen mukaisesti. Soveltuu käytettäväksi useiden jälkikäsittelyjärjestelmien kanssa.
- Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 -öljyä suositellaan vanhoille moottoreille sekä nykyaikaisille matalapäästöisille moottoreille, joissa käytetään uusinta päästörajoitusteknologiaa. Lisäaneistettu korkean suorituskyvyn ehdoilla useille eri polttoaineille, kuten matalarikkiset ja erittäin matalarikkiset dieselpolttoaineet sekä monet biopolttoaineet.
-
Edut
- Suunniteltu edistämään polttoainetaloudellisuutta ja tarjoaa moottorille korkealaatuisen kulumissuojauksen pidennetyillä öljynvaihtoväleillä optimoiden moottorin käyttöiän.
- Matalan viskositeetin synteettiset perusöljyt edistävät kylmäkäynnistyvyyttä ja kulumissuojausta pakkasessa.
- Formuloitu nokidispersion ja kulumiskestävyyden ehdoilla. Edistää männänrenkaiden, venttiilien ja männänlakien puhtautta lisäten käyttöaikaa.
- Auttaa vähentämään dieselhiukkassuodattimen (DPF) päästöjärjestelmän puhdistustarvetta ja pidentää käyttöikää.
- Kehittyneet synteettiset perusöljyt ja lisäaineet pidentävät öljynvaihtovälejä tehokkaan kulumis- ja hapettumissuojauksen sekä vähentyneen lietteen muodostumisen ja öljyn paksuuntumisen myötä.
-
Luokitukset
Hyväksynnät
- Cummins CES 20086
- Detroit Diesel DFS 93K222
- Deutz DQC IV-18 LA
- Deutz DQC TTCD°
- Mack EOS-4.5
- MAN M3677
- Mercedes Benz MB-Approval 228.51
- Mercedes Benz MB-Approval 228.51
- MTU öljyluokka 3.1
- Renault Trucks RLD-3
- Scania LDF-4
- Volvo VDS-4.5
Suorituskyky
- ACEA E6, E7, E9
- API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SN, SM, SL, SJ
- JASO DH-2
- Caterpillar ECF-3
- DAF Extended drain (Euro IV – VI)*
- Ford WSS-M2C213-A1
- Mack EO-O Premium Plus, EO-N, EO-M Plus, EO-M
- MAN M3477
- Mercedes Benz MB 228.31
- Renault Trucks RLD-2, RLD, RXD, RGD
- Scania Low Ash
- Volvo VDS-4, VDS-3
Suositukset
- Iveco 18-1804 TLS E6***
- Liebherr LH-00-ENG LA
- Renault Trucks RD-2, RD
- Volvo VDS-2, VDS

Delo 400 XLE SAE 10W-30 – (API CK-4)
Käyttökohteet
Delo 400 XLE SAE 10W-30 on ensiluokkaista suorituskykyä tarjoava raskaan kaluston osasynteettinen moottoriöljy, joka on kehitetty ylittämään teollisuuden alan ja moottorinvalmistajien suorituskykyvaatimukset dieselmoottoreille liikenne- ja maastokäytössä.
Delo 400 XLE SAE 10W-30 on suunniteltu uudemmille moottoreille, joissa on SCR-katalysaattori, dieselhiukkassuodatin (DPF) ja pakokaasujen takaisinkierrätys (EGR). Täyttää vaatimuksen API CK-4.
-
Edut
- Tuottaa korkean hapettumisenestokyvyn männille ja turboahtimelle ja parantaa moottorin suojausta sekä käyttöikää.
- Edistykselliset puhdistus- ja dispersiolisäaineet tarjoavat tehokkaan kulumis- ja korroosiosuojauksen komponenteille ja lisäävät käyttöaikaa.
- Ensiluokkainen matalaviskositeettinen SAE 10W-30 lisäaineistuksen kanssa laskee polttoaineenkulutusta jopa 1 % SAE 15W-40 -öljyihin verrattuna.
- Taaksepäin yhteensopiva API-öljyluokkien kanssa. Soveltuu vapaastihengittäville, turboahdetuille ja elektronisesti ohjatuille / matalapäästöisille moottoreille
- Formuloitu tarjoamaan optimaalisen käyttöiän dieselhiukkassuodattimelle (DPF) ja vähentää käyttökatkoja sekä puhdistus- ja huoltokuluja.
- Suojaa moottoria tehokkaasti kylmäkäynnistyksissä korkeamman juoksevuuden ja pumpattavuuden ansiosta SAE 15W-40 -öljyihin verrattuna.
-
Luokitukset
Hyväksynnät:
- Volvo VDS-4.5
- Cummins CES 20086,
- Detroit Diesel DFS 93K222,
- Deutz DQC III-10 LA,
- Mack EOS-4.5,
- MB 228.51, MB 228.31,
- MTU Öljyluokka 2.1,
- Renault Trucks RLD-4,
- ZF TE-ML 03K[1]
Suorituskyky:
- ACEA E6, E9,
- API CK-4, CJ-4, CI-4, CI-4 Plus, SN,
- JASO DH-2,
- Caterpillar ECF-3,
- MAN M3575,
- Renault Trucks RLD-3, RLD-2,
- Volvo VDS-4, VDS-3
