Tilaus- ja sopimusehdot

Myynti- ja toimitusehdot (verkkotilaukset)

Finnoleum Oy (finnoleum.fi)

Näitä myynti- ja toimitusehtoja sovelletaan kaikkiin Finnoleum Oy:n , jäljempänä myyjä, tuotteiden ja voiteluaineiden toimituksiin. Myyjä pidättää itsellään oikeuden muuttaa näitä ehtoja.

Pakatut tuotteet

1. Yleiset ehdot
  • Toimitusehto: kaikki asiakkaan, jäljempänä tilaaja, tilaamat tuotteet toimitetaan tilaajan antamaan toimitusosoitteeseen aiemmin sovitun mukaisesti.
  • Mikäli pääsy toimituspaikkaan on estynyt, on tilaajan osoitettava rahdinkuljettajalle vaihtoehtoinen purkupaikka. Mikäli tilaaja ei pysty vaihtoehtoista purkupaikkaa osoittamaan tai muuten vastaanottamaan toimitusta, vastaa hän mahdollisista palautus- ja uudelleen rahdituksesta.
2. Tilaaminen
  • Asiakas tekee tilauksensa verkkokaupassa osoitteessa finnoleum.fi
  • Asiakas saa tilauksestaan tilausvahvistuksen asiakastiedoissa antamaansa sähköpostiosoitteeseen. Myyjä ei vastaa vahingosta, joka johtuu asiakkaan väärin syöttämistä yhteys- tai tilaustiedoista.
  • Asiakas maksaa tilaamansa tuotteet aiemmin sovitulla maksutavalla.
  • Tilaus katsotaan vastaanotetuksi kun koko kauppa summa on suoritettu myyjälle.
3. Toimitusmäärät, rahdin muodostus ja rahtivapaus
  • Pienin toimitusmäärä on kulloinkin myyjän sivustolla myynnissä oleva pienin pakkaus.
  • Alle 180kg toimituksille rahti kaikkialle Suomeen on 40,00 € alv 0%. Yli 180kg toimitukset rahtivapaasti.
  • Hintoihin lisätään lavamaksu. Pienlava 6.50€ alv 0% (alle 180kg). EUR-lava 12€ alv 0% (180-360kg). 120X120-lava 14€ alv 0% (+360kg).
  • Myyjä pidättää itsellään oikeuden lähettää tuotteet eri varastoilta ja eri rahtikirjoilla omalla kustannuksellaan.
4. Toimituksen vastaanottaminen
  • Asiakkaan on osoitettava kuljettajalle mihin kuorma puretaan. Asiakkaan tai asiakkaan edustajan tulee olla paikalla valvomassa purkua. Asiakas voi vaihtoehtoisesti antaa kuljettajalle purkuluvan ja -ohjeet puhelimitse. Tällöin asiakkaan tulee varmistua toimitettavien tuotteiden laadusta ja määrästä ennen kuin antaa kuljettajalle purkuluvan puhelimitse.
  • Asiakkaan tulee tarkastaa toimitettujen pakkausten ja tuotteiden kunto ja allekirjoittaa rahtikirja toimituksen hyväksymiseksi. Kaikki vaurioituneet ja/tai puuttuvat tuotteet tulee kirjata rahtikirjan Varaumat – kohtaan mahdollisten rahdin kuljettajan virheiden ja siitä syntyvien korvausten vuoksi. Mikäli virhe edellyttää palautuskuljetusta myyjä tilaa kuljetuksen. Myyjä ei vastaa asiakkaan tilaamista palautusrahdeista ilman erillistä sopimusta.
5. Toimitusaika
  • Tuotteiden keskimääräinen toimitusaika on 1-5 arkivuorokautta.
6. Tuotteiden noutaminen
  • Asiakkaan on mahdollista noutaa ostamansa tuotteet kuluitta myyjän osoittamasta osoitteesta. Myyjä lähettää sähköpostitse tiedon asiakkaalle kun hänen tilauksensa on noudettavissa. Asiakasnoudolle, käsittelymaksu on 5€ alv 0%
7. Toimitusreklamaatiot ja palautustoimitukset
  • Reklamaatio- ja palautusasioissa tulee aina ottaa yhteys asiakaspalveluun. Mahdollisista palautuksista on aina sovittava etukäteen.
  • Mikäli toimituksessa on puutteita tai vaurioituneita tuotteita tulee asiakkaan merkitä se rahtikirjaan.
  • Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteita, muusta kuin myyjän tai rahdinkuljettajan virheestä johtuneesta syystä, on se tehtävä hänen omalla kustannuksellaan. Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia, ehjiä, siistejä ja vailla minkäänlaisia asiakkaan merkintöjä.
8. Käyttöturva- ja tuotetiedotteet
  • Ajantasalla olevat käyttöturva-ja tuotetiedotteet on tulostettavissa verkkokaupasta. Myös asiakaspalvelu toimittaa käyttöturva- ja tuotetiedotteet pyydettäessä.
9. Force Majeure

Myyjä on vapaa näiden ehtojen sille asettamien velvoitteiden täyttämisestä, silloin kun sitä on kohdannut ylivoimainen este. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista seikkaa, jonka takia myyjää ei voida kohtuudella pitää velvollisena toteuttamaan ehtojen määräyksiä. Ylivoimainen este on esimerkiksi, mutta ei rajoittaen, tulipalo, räjähdys, onnettomuudet, sopimuksen mukaisen toiminnan edellytyksenä olevien lupien peruuntuminen, evääminen tai viivästyminen, sodat tai liikekannallepanot, terrorismi, takavarikko, tuonti- tai vientikielto- tai –rajoitukset, häiriöt tuotetoimituksissa, viranomaismääräykset, keskeytykset energiansaannissa, häiriöt atk- tai puhelinyhteyksissä, lakko, työsulku tai muu työtaistelutoimi. Ylivoimainen este lykkää sopimusvelvoitteiden täyttämistä siksi ajaksi, minkä este on voimassa.

10. Yhteystiedot

Asiaskaspalvelu

  • Puhelinnumero: 09-35401140
  • Sähköposti: tilaukset(at)finnoleum.fi
  • Asiaskaspalvelu on avoinna arkisin klo 8:00-16:00